KARTING LEDENSYSTEEM

Klantenloyaliteit

Kart membership systemDe ledenkaart is één van de hoekstenen van uw SMS-Timing-pakket! 
In feite zal deze u helpen met het omvormen van uw bezoeker tot een vaste klant.
Een persoon die elke week of meer dan 4 keer per jaar komt, zien wij als een vaste klant.
Wanneer de klant een kaart koopt, betekent dit dat de klant, zijn e-mailadres en andere nuttige gegevens aan u gegeven heeft (via het self-registration process).
Dankzij dit proces kunt u al uw klanten bereiken via e-mail, SMS, Facebook, enz. Daarnaast kent u zijn race- en klantprofielen!

 

Extra omzet

Door samen te werken met SMS-Timing, kunt u een kaart verkopen aan alle klanten die naar een race komen (individuen en groepen). Dankzij onze wereldwijde ervaring kennen wij de do’s en don’ts. Voorafgaand aan de installatie van de software, zullen wij u adviseren over de beste aanpak voor wat betreft de strategie rondom kaartverkoop. Overweeg om de kaart te verkopen voor een prijs tussen €2 en €4 en vermenigvuldig dat met het aantal verschillende klanten dat u heeft tijdens een druk weekend. U zult zich realiseren dat de verkoop van ledenkaarten u eenvoudig extra omzet zal opleveren! Voor direct advies over de strategie voor ledenkaarten, bekijkt u onze Facebookpagina, en dan de sectie “Marketing article”.

 

Mogelijkheden

Het hebben van een ledenkaart zorgt ervoor dat uw klanten loyale klanten worden. Gebruik maken van de mogelijkheden van de ledenkaarten in combinatie met de software zal ze zelfs ‘superloyaal’ maken! Dit zijn de mogelijkheden, volledig geautomatiseerd bij uw Booking:

  • Creditssysteem (voorbeeld: het kopen van 10 credits met korting geeft de klant 10 kartsessies)
  • Puntensysteem (voorbeeld: elke gekochte sessie geeft de klant 1 punt. Met 10 punten krijgt de klant 1 gratis sessie)
  • Geld op de kaart (voorbeeld: laad een bedrag en krijg x% extra, geldig voor karting en/of andere activiteiten, bar, enz. Dit verzacht voor de klant ook het gevoel van “geld uitgeven”).

Geregistreerd zijn in het systeem zorgt ervoor dat raceresultaten via e-mail worden verzonden, racegeschiedenis en nog veel meer zichtbaar op Facebook, het ontvangen van promoties en uitnodigingen voor evenementen, verrassingen gebaseerd op gedrag, etc.

 

Verbetering van bedrijfsvoering en klanttevredenheid

Kart membership system

Wanneer eenmaal veel klanten een kaart hebben, wordt uw bedrijfsvoering ook een stuk soepeler. In plaats van dat u de naam invoert van elke individuele klant, kunt u simpelweg de kaart uitlezen! U hoeft ook niet zoveel resultaten meer uit te printen, omdat ze die op hun telefoon ontvangen!

Vergeet niet dat het hebben van de gegevens van uw klanten betekent dat u ze allemaal kent. Of, althans, dat het systeem ze kent. Het betekent dat u in staat bent om met ze te praten over henzelf (bijvoorbeeld over hoe goed of slecht ze de laatste keer hebben gereden). Het kost slechts een paar seconden, maar ze zullen erg blij zijn dat u om ze geeft!

 

Professioneel imago

Onze ontwerpers zorgen voor de vormgeving van uw lidkaart. Gebaseerd op uw huisstijl sturen we u een voorstel. Mooie ledenkaarten worden graag door uw klanten meegedragen in hun portemonnee, terwijl een minder mooie waarschijnlijk ergens thuis in een la komt te liggen. Uw kaart in hun portemonnee betekent een constante herinnering aan uw baan! Een professioneel ontwerp garandeert daarnaast een beter bedrijfsimago.

 

Beveiligd systeem

Fraude is onmogelijk dankzij de magnetische strip of de QR-code. Wanneer u de kaart uitleest of scant bij uw Point-of-Sale, zal de foto van het lid te zien zijn op het scherm, zodat u de persoon kunt identificeren.